ANNBLOGGERKID

by Annet Charitonova

MBPFW | 2015


Při pročítání nového Cosmopolitanu jsem si všimla článku o Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku, který byl na začátku září. Uvědomila jsem si, že jsem se o něm na svém blogu vůbec nezmínila a pouze udělala video ze dvou dní, kdy jsem se jej zúčastnila a to právě díky Cosmu. Proto jsem se rozhodla, že vám sem hodím pár fotek, které jsem vyfotila nebo našla někde na internetu.
Byl to krásný zážitek a moc jsem si ty dny v Praze užila!

Děkuju Fashion Map, wellina.com, lets_be_pirates a samozřejmě i kamarádkám blogerkám za některé fotky!

Byli jste i vy na MBPFW?


While I was reading the new Cosmopolitan recently, I noticed an article about Mercedes-Benz Prague Fashion Week, which was in the beginning of last month. I realized I didn't show you here any photos I took there or found on internet so I've decided to make a little post about it, because I enjoyed these days so much!

Thanks to Fashion Map, wellina.com, lets_be_pirates and of course my blogger friends for some of these photos!

Have you been to MBPFW?


 instagram @annbloggerkid


Druhý den / Second day



 instagram @annbloggerkid

 Pietro Filipi
ODIVI 

Annet

5 COMMENTS

  1. Proč se všude tváříš hrozně povrchně a namyšleně? Je to škoda, protože potom všem přijdeš nesympaticky.

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé líčení a outfit úplně super!

    OdpovědětVymazat
  3. Opet krasna.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Odkud mas prosim tu sedou vesticku? Uz dlouho takovou shani a tahle je fakt super:)

    OdpovědětVymazat