ANNBLOGGERKID

by Annet Charitonova

FASHION DEALã


"No space for hate, just pure love of the game."

16. a 17. 10. se v Bratislavě uskutečnil nultý ročník FASHION DEALã. Nápad, sjednotit lidi, které baví móda a tenisky, dostal můj dobrý kamarád Michal Novotný aka Yaksha (sleduj jeho instagram: yak.sha), a tak svou vizi uskutečnil a podlé mého se mu podařil skvělý event, který mi udělal velkou radost a nedočkám se příštích ročníků.

To, jak se celá akce probíhala, popisovat nebudu. Spíše jsem se rozhodla vám ukázat pár fotek, které nafotila má sestra Kristen a alespoň uvidíte, o co už příště přijít nesmíte! Jinak pokud chcete vidět víc, tak už je na mém YouTube kanále k vidění video z FD. 
Pokud jste nebyli na tomto nultém ročníku, určitě si naplánujte stavit se na akci příště, jelikož FD bude brzy nejen v Bratislavě, ale i v Praze a já doufám, že vás tam uvidím!




Na FD jsem byla z pár důvodů. Jeden z nich bylo to, že jsem jela na akci společně s týmem IAH, což je brand, který byl založen v Brně mým kamarádem Ibrahimem Al Hashme. Dalším a určitě velice důležitým důvodem bylo to, že jsem se zúčastnila talku se Soňou Skoncovou, kde jsem byla společně s dalšíma blogerkama jako je milá a krásná ttapple a natinstablog. Takl byl skvělý, něco málo můžete slyšet i v mém videu. Co jsem později četla některé články, tak jsem se dozvěděla, že z celého eventu byl náš talk nejsledovanějším programem, což mi udělalo obrovskou radost! Samozřejmě mě ale nejvíce zajímalo přímo FD, jak proběhne a co vše uvidím.














Poznala jsem spoustu nových a zajímavých lidí. Také děkuji všem vám, kteří jste došli pro fotku a mohli jsme si tak popovídat, jelikož v Bratislavě moc nebývám. I když jsem si ji teď opravdu zamilovala a jsem si jistá, že se v ní brzy opět objevím!




Photos by: Kristen Charitonova

Annet


4 COMMENTS

  1. Super fotky :) Muselo to byť zaujímavé :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Jste strašně krásné, holky! :)
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá, jako skvělá akce! Příště se budu muset zůčastnit :)
    www.veshionlife.com

    OdpovědětVymazat
  4. nedá sa niekde pozrieť ten talk? :)

    OdpovědětVymazat