ANNBLOGGERKID

by Annet Charitonova

BEHIND THE SCENES OF REMAIN SILENT



CLICK ON PHOTO TO SEE THE POST!



Konečně se splnil jeden z mých velkých snů a já vydala svůj vlastní song 'Remain Silent'. Pracovala jsem na tom opravdu dlouhou dobu a jsem neskutečně ráda za výsledek, který vyšel. Spolupracovala jsem se skvělými lidmi, kteří mi k tomuto uskutěčnění velice pomohli a jsem jim opravdu vděčná. 
V tomto článku jsem se rozhodla vám ukázat pár Behind The Scenes fotek a zároveň i video, ve kterém můžete vidět mnohem více. 

Finally, one of my biggest dreams came true and I released my own song 'Remain Silent'. I've been working on this project for a really long time and I'm so excited for the result we've achieved. Thanks to all amazing people for helping me realizing this. I'm so thankful and I appreciate it a lot.
This time, I decided to show you some of Behind The Scenes photos and video as well, where you'll see a lot more.

VÍCE 
MORE


HyperMedia


Zámek Niměřice

Camera: Tomáš Bláha



Photos by: Kristen Charitonova

Annet

3 COMMENTS

  1. Super fotky!Remain silent si pouštím skoro každý den na spotify a strašně jsem si tvou písničku oblíbila.:3 :)
    Hned,když jsi napsala,že je tvá písnička na YT okamžitě jsem si ji pustila.Opravdu povedená práce!
    Nejlepší je samozřejmě scénka,kde padáš do vody. :D :)
    Také tě sluduju na YT. <3

    www.dailylifebyjulie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, prosim te, das nekam i text pisnicky? At muzem zpivat s tebou:) Par slovum moc rozumet neni.

    OdpovědětVymazat
  3. To je úžasne GRATULUJEM moc moc ♥ :)
    ... video je úžasne teším sa na celý videoklip :)

    Krásny deň!
    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat