ANNBLOGGERKID

by Annet Charitonova

WHITE HEAVEN



Jsem zpátky z dovolené a začínám chápat, že prázdniny pomalu končí. Co můžu ale říct, tak to, že tohle jsou moje opravdu nejlepší prázdniny, co jsem kdy měla. A i když vím, že se blíží škola, užiju si poslední týdny stejně tak moc!
Dnešní outfit je 'All white everything' - takový letní a také lehký na zašpinění outfit, haha.
Ale jak vidíte, objevuje se tu opět má malá Gucci kabelka, ohledně které mi mnozí z vás psali.
Ne každý si čte komentáře, co mám na blogu nebo komentáře, které se objevují na různých stránkách na facebooku, a právě proto jsem se rozhodla vám napsat přímo do článku, že kabelka opravdu padělek není. Ano, je mi 15 a ano mám v 15ti tuhle kabelku, ale předtím než tohle začnete řešit, uvědomte si, že o mně víte málo. Když mi napíšete něco, co by mě asi mělo urazit, řeknu vám - nic to pro mě neznamená. Příliš se rozepisovat nechci. Jediné, co chci hlavně říct je to, že kdykoli někam budete psát nějaké své názory, pořádně si je promyslete. A místo toho, aby ve vás byla nějaká závist, snažte se a dělejte něco pro to, abyste i vy mohli mít věc, kterou si přejete.






Photos by: Kristen Charitonova

Annet

13 COMMENTS

  1. Bomba outfit! Ta kabelka je krásná, i když k tomuhle outfitu bych ji asi nezvolila a chápu, že poznámky hloupých lidí tě dokáží pěkně rozčílit. Nejvíc chválím botky <3
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  2. haters gonna hate. co naděláš. :D
    sluší ti to! all white outfity jsou nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  3. krása! bílá ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne nohavice !!! Také som všade zháňala :(

    www.michaelakovalcikova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Tobě je 15? Panebože, jsi nádherná! A ta košila je skvělá :3 ..... btw. takové komentáře neřeš, hold závist je silná vlastnost :-D máš můj follow :) franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. užasný outfit, bílá ti strašně sluší:))

    OdpovědětVymazat
  7. To se člověk špatně "vrací" do reality, obzvlášť když dovču tráví na tak krásném místě, že. :) Jsi kočka, sluší Ti to!

    OdpovědětVymazat