ANNBLOGGERKID

by Annet Charitonova

VYHLÁŠENÍ #PUREGIVEAWAY


Tohle je definitivně poslední článek ohledně #PureGirl, a tak jsem si pro vás připravila pár fotek z natáčení reklamy a zároveň i vyhlášení #PUREGIVEAWAY!






Řeknu vám, že bylo opravdu náročné vybrat ze všech z vás pouze 3 slečny, kterým produkty pošlu. Až na jednoho člověka, jsem musela použít stránku random.org, protože bych se nedokázala rozhodnout. Tím chci poděkovat vám všem za účast a zároveň za to, jakou radost jste mi udělaly tím, co jste psaly. Je krásné, že si na sobě ceníte tolik věcí, vlastností a myslím si, že vaše slova mohou být inspirací pro nejen pro mě, ale i další slečny, kterým například takové seběvědomí trošku chybí.

Kdo jsou tedy výherkyně?

Julie K., Anna C. a Lucie Hartmannová! Moc vám holky gratuluji a ostatním moc děkuji za účast, brzy snad přijdu s lepšíma a lepšíma giveaways. Velmi si vás všech cením!

Annet

5 COMMENTS

  1. Tuhle giveaway jsem prošvihla, snad bude brzo další :)

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda že jsem to nezastihla dříve :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásný fotoreport! Super práce, hned mám lepší pondělí!

    OdpovědětVymazat