ANNBLOGGERKID

by Annet Charitonova

#PUREGIVEAWAY

,


Pamatujete si na článek z focení pro Pure girl, nebo video z natáčení reklamy Pure girl? A vůbec.. Slyšeli jste už song #PUREGIRL od Bena?
Tak dnes pro vás mám krátký testovací článek o produktech, které jsou právě z této řady Pure. Okay, dost slova "Pure", přesuneme se tedy na to, co jsem vyzkoušela já, také moje sestra a maminka.
A abych nezapomněla - 3 z vás si to také budou moci vyzkoušet.


Mám tu konkrétně dva produkty - 3 in 1 (čístící gel, peeling, maska) a micelární vodu All In One (která tedy čístí pleť, odlíčí make-up a také pleť zmatňuje). Nevím, jestli je to pouze naší rodinou a geny, haha, ale všem nám třem se moc líbila vůně produktů. Já osobně miluju vše, co má takovou tu fresh vůni, do toho trošku jakoby cítíte mint (neobsahuje to mátu, ale já jsem docela špatná na vysvětlování vůní, takže nejspíš si k tomu běžte někam čuchnout a tuto část přeskočíme, haha).
Garnier masky jsem měla vždy ráda, takže ani 3 in 1 mě nezklamala. Mamka z toho teda úplně nadšená nebyla, jelikož moc nemá ráda scruby (peelingy), ale párkrát jej i přesto použila.
Co se týče micelární vody, tak na té bude nejspíš těžké najít chyby. Opět má tu příjemnou vůni a pleť je po použití moc příjemná. Často se mi stávalo, že mi ruzné micelární vody trošku vysušily pleť a měla jsem takový ten pocit po čerstvě sundané masce, že jsem musela použít ještě nějaký krém. Tady jsem krém z nutnosti vůbec nepoužívala. Sestra je na všem podobně jako já a mamka si micelárku taky oblíbila. Takže si teď každá jedeme tu stejnou rutinu každý večer a ráno, haha.



Jak jsem na začátku krátce zmínila, 3 z vás si tyto 2 produkty mohou vyzkoušet také.
Z Garnier mi poslali více těchto produktů, abych pro vás mohla udělat giveaway, tak jsem se tedy rozhodla a chci, abyste mi tedy do komentářů každá napsala, co na sobě máte nejraději. Ano. 
Žádný, co byste na sobě chtěly změnit nebo jestli rády chodíte nalíčené/odlíčené. Já chci vědět, co má na sobě každá z vás nejraději.

Já vyberu tři z vás a zkontaktuji vás na mail (takže mi k vašemu komentáři napište ještě mailovou adresu).

Good luck xx
Annet

13 COMMENTS

  1. #PUREGIRL je dokonalej song ♥ pořád dokola! A ještě po rozchodu mi strašně pomohl.
    A nejvíc mám na sobě ráda to, že pokud jde o kohokoli, umím se obětovat, abych pomohla. I za cenu toho, že se mi to nevrátí... A pokud jde o vnějšek, tak asi vlasy, protože ty ke mě jednoduše patří a myslím, že by jsme se o ně měly pořádně starat ♥

    http://of-goldbook.blogspot.cz
    misa.nutella@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. PUREGIRL je krásná písnička :-) Jinak na sobě mám nejvíc ráda to, že ráda pomáhám lidem, kteří to potřebují a neočekávám za to nic nazpátek. Taková vlastnost je podle mého názoru jedna z mála, kterou ještě lidé v dnešní době mají. A co se týče vzhledu, mám na sobě nejraději svoje oči :-)

    d.valouchova09@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj :)
    Na sobě mám asi nejraději cílevědomost. Někdy je to až trochu špatná vlastnost, ale většinou dobrá:) Jdu si pevně za tím, co chci. Ale občas to má i své oběti kolem... :)
    simca.pil@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj:)..v prvom rade ti chcem povedať,že hrozne moc cením túto "úlohu", alebo ako to nazvať:),ktorú si nám dala,pretože treba vedieť sa aj pochváliť,nie stále len kritizovať!:)
    Na sebe,čo sa vlastností týka,mám najradšej nápomocnosť,že keď mi kamarátky napíšu,vždy si nájdem čas a snažím sa pomôcť.
    A čo sa týka vzhľadu,sú to jednoznačne OČI!:))



    Dominikamini23233@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Já si myslím, že mojí hlavní dominantou jsou oči po mamince, které jsou poměrně veliké, mají hezký tvar a příjemnou modro-zelenou barvu, která se mění dle aktuálního počasí.
    PS. Mívala jsem problémy se sebevědomím, ale pak jsem přišla na to, že člověk se musí přijmout takový jaký je.
    S pozdravem a přáním hezkého dne

    Martina Slancová

    e-mail: slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Písničku jsem slyšela a hned si ji zamilovala, je skvělá :)
    Jinak na sobě mám nejvíce ráda své oči, které jsou světlé zelené. Celkově se mi i na ostatních vždy více líbily zelené a modré oči tak možná i proto je mám na sobě úplně nejvíc ze všeho ráda :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  7. No, je samozřejmě více věcí, které mám na sobě ráda. Ale především jsem se naučila sžít se celkově s tím, jaká jsem, tedy mít se ráda taková, jaká jsem - hrozný klišé, ale je to tak. A jsem spokojená. Ale pokud mám něco "vyzdvihnout", tak to budou nehty a zadek :D
    juliekrocova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Asi nejvíc si na sobě vážím svých očí a tváře vůbec. I když to stálo hodně úsilí si začít věřit a přestat nosit černé barvy, dneska jsem tam, kde jsem vždycky chtěla být. Jsou sice pořád věci, které bych na sobě chtěla změnit, ale nikam nepospíchám a užívám si i to, jaká jsem dnes :)
    Aileen.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Sada se mi velice líbí a ráda bych ji vyzkoušela :) Vážím si na sobě velmi věcí. Pravdomluvnost, pomoc druhým, samostatnost, pořádkumilovnost, optimista, snílek, který miluje život jaký je a nehledá chyby na druhých. Každý člověk by se měl na tuto část sebe zaměřit. ♥
    annasglamour@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Nejradši mám svoje tmavé oči a ještě radši je mám na svých dvou dětech, které je mají úúúplně stejné :-)
    macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Nejvic mam na sobe rada pihy😘😜😝😋
    Jinak pisnicka je skvela a garnier mam rada, tak rada vyzkousim🙋
    Marianadaska1@gmail.com
    Andreablog

    OdpovědětVymazat
  12. Z psychického hlediska na sobě mám ráda svou sílu... Sílu žít, přes všechno zlý, co se mi v životě stalo. Nechci tu fňukat, ani to nebudu moc rozebírat, ale přes třemi lety mi diagnizovali bipolární poruchu. A to není sranda.
    Ze zevnějšku pihy a řasy:)
    Lucie.Hartmannova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Zdravím...nejraději mám na sobě řasy, které jsou dlouhé a hezky natočené i bez řasenky. A dále vlasy, které nevyžadují žádnou extra péči. Sice jsou krátké, ale účes mi drží perfektně i bez stylingových přípravků.
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat