ANNBLOGGERKID

by Annet Charitonova

JUICY SHAKER by LANCÔME


Musíte mi uznat, že taková spolupráce se odmítnout nedala! Jistě už dávno víte o projeku Cosmobloggers, kdy nám blogerkám nabízí redakce z Cosmopolitanu různé spolupráce, projekty a jíné. Dlouhou dobu jsem na to příliš času neměla a věnovala se jiným věcem. Nedávno jsem se ale rozhodla, že si opět dám challenge a řekla si: "Když je toho moc, ať je toho ještě víc." A tak právě jednám.
Abychom se ale přesunuli k tomuto článku a k tomu, co vám dnes vlastně ukážu. Už velmi brzy od 29.2.2016 do 13.3.2016 proběhne v Sephoře předpremiéra prodeje Juicy Shakeru od Lancôme. Nevím, jak vy, ale já si na Lancôme poměrně dost ujíždím, haha. A musím se přiznat, že se v mém životě děje delší dobu taková šílená věc, že když na něco pomyslím, okamžitě se mi naskytne příležitost a splní se mi to. Je to neuvěřitelný. Jsou to maličkosti, ale udělají obrovskou radost. Třeba jako když jsem si říkala, že potřebuju nějaký lesk na rty a přišla mi tahle nabídka.

Juicy Shaker je lesk, který má takovou olejovitou strukturu, vůbec nelepí, čehož jsem se neuvěřitelně bála, jelikož právě proto jsem vždy lesky nesnášela. A je tak lehce pigmentovaný, že je to nyní můj každodenní favorit. Abych tedy nezněla přespříliš nadšeně, má to i jedno mínus. Když jsem se snažila o to, aby barva byla sytější a výraznější, bohužel se lesk začal roztékat a rozmazávat všude kolem mých rtů. Z čehož jsem pochopila, že je to opravdu na jednoduché a lehké přidání barvy a možná bych mohla říct, že i na hydrataci vašich rtů. Nečekejte od tohoto produktu ale přílišný pigment. Nicméně, další skvělá věc je vůně. Pokud za to nechcete nějak utrácet, určitě si k tomu běžte alespoň čuchnout.

Poslední informace pro dnešek. Juicy Shaker můžete mít zadarmo i vy)) Na zenylancome.jenprozeny.cz probíhá soutěž o lesky, tak se zapojte a třeba se vám také poštěstí.

Good luck.


odstín: Walk the lime (166) 



odstín: Berry in love (283)



odstín: Apri-cute (102)

PS: Juicy Shakery mě bavily tak moc, že jsem se rozhodla natočit i krátké video! 
Jak se vám takový nápad líbí?


Photos by: Kristen Charitonova

Annet

5 COMMENTS

  1. ta ofina ti děsně sluší! ♥
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Pane jo, to video je naprosto ale fakt úplně nejdokonalejší! <3

    OdpovědětVymazat
  3. Zaujaly mě už ve vlogu od Estée Lalonde a lákají mě čím dál více. Vždycky jsem nesnášela lesky právě kvůli takové té lepkavosti, ale jestli tohle nedělají, tak jsou perfektní. Video je skvělé, klidně bych ho použila jako reklamu :)

    http://moimelea.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Hahá fotky sú úžasné! Vyzerá to dosť zaujímavo a farby leskov sú tiež super ! :)

    OdpovědětVymazat