ANNBLOGGERKID

by Annet Charitonova

iPILOT | NA DEN PILOTEM


Po delší době tu mám pro vás zážitkový článek. Nejsem si jistá, zda jsem někde psala, že jsem vyhrála soutěž Aussie od Cosmopolitanu, díky vašim hlasům, za co vám moc děkuji, a proto jsem jako výhru měla možnost zkusit být jeden den pilotem. Byl to skvělý a zajímavý zážitek na leteckém simulátoru iPILOT v Praze, který si určitě budu pamatovat, jelikož sedět na pilotském sedadle se každému v životě nevydaří. Nebudu vám povídat, jak přesně to probíhá, abyste si to třeba jednou mohli zkusit sami a zažili ty stejné nebo podobné pocity, jako jsem zažila poprvé i já. Nicméně, prozradím vám alespoň, že jsme vzlétali z České republiky a přistáli na ostrově Maho v St. Marteen, dále New Yorku a v horách a to vše za různého počasí. Dokonce nám jednou selhal motor, proto byl zážitek mnohem zajímavější. Podívat se spolu se mnou byla moje sestra Kristen, která vám také pár fotek vyfotila a v nějbližší době uvidíte i vlog na mém YouTube kanále!

Zažili jste někdy iPILOT?





Annet

5 COMMENTS

  1. tam to vypadá nádherně!
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ha tam jsem take byla! Pochybuju, ze existuje nekdo, kdo havaroval vickrat nez ja :D

    www.poshlife.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Hlavně že sis to užila! Zasloužíš si to !

    OdpovědětVymazat