ANNBLOGGERKID

by Annet Charitonova

GET READY | GIVEAWAY


Už jsem se nedávno zmiňovala o tom, že jsem se trošku více pustila do posilování a že celkově ráda sportuji. Zrovna mi došel krásný balík, za který moc děkuji Cosmopolitanu, kde jsem našla spoustu krásných dárečků. Nejsem ale jediná, která něco dostane. Ano ano, první GIVEAWAY, kterou tu mám pro vás přichystanou! Stejnou tašku s těmito produkty a míčem můžou dostat ještě tři z vás!
Těchto sprchových gelů u mě doma najdete spoustu, jelikož mám nejraději právě takovéto osvěžující gely a i když jsem zkoušela jiné, pokaždé jsem se vrátila k těmto od Adidasu. Nevím, jak to dělají, ale vážně se mi moc líbí.

Nicméně, tento článek se opět týká mého sportování a toho, co se snažím dělat pro sebe a pro své zdraví. Poslední dva měsíce jsou opravdu krásné, ale velmi náročné. Omezila jsem absolutně vše a volný čas prakticky nemám. Možná si toho můžete všimnou i skrz mou neaktivitu na youtube a blogu. Na druhou stranu dělám něco, co miluji úplně nejvíc a to je hudba a koncertování na Benově show #bennycristotour2015, kde potkávám mnoho z vás a vždy mě velice potěšíte, děkuju!
Sociální sítě, obzvlášť když vás sleduje více lidí, mohou být občas i terčem. Jelikož jakmile něco prohlásíte, lidi si to zapamatují a budou vám to neustále připomínat. Tentokrát jsem se ale rozhodla, že přesně to chci udělat.

Ještě měsíc bude velice náročný, ale leden by mohl být lepší. Proto jsem si řekla, že sem dnes v tomto článku napíšu to, že chci a budu se snažit od ledna posilovat a sportovat pravidelně. Taková sázka, zda to zvládnu haha. Pokusím se vás potom postupem času informovat, jak se mi daří.

Napište mi do komentářů, jaký challenge si dáváte vy, co chcete změnit anebo co se vám už podařilo změnit/zlepšit a já tak vyberu 3 z vás, kterým následně pošlu tašku s dárečky ♡



Co můžou tři z vás vyhrát? 



Annet

72 COMMENTS

  1. Teď jsem si dala challenge, změnit moji plochou nohu a začínám cvičit aby se mi nohy zlepšily. A taky si chci trošku posílit tělo.

    OdpovědětVymazat
  2. Já právě začala letos pořádně cvičit a hlavně pravidelně. Začínala jsem s TRX, který je super na ztuhlá záda, a potom se k tomu přidal jumping, HIIT, spinning a další hodiny. Moje challenge od ledna je začít s hot jogou. Mám sice mnohem lepší výdrž, ale nejsem vůbec ohebná, a s tím by mi mohla joga pomoct. Navíc bikram budepodle mě o něco náročnější, takže to bude pořádná challenge a už se nemůžu dočkat :)!

    OdpovědětVymazat
  3. Jako první bych ti asi chtěla říct, že mi příjde hrozně moc fajn, jak se k tomu stavíš, že si ochotná to dělat a hlavně, že tě to sportování baví. Podle mě je tohle totiž to nejdůležitější. :) A taky se mi líbí, že to napíšeš na blog a vlastně to, že si to sem napsala vídíš jako výzvu! :)
    Já jsem si na začátku tohoto roku řekla, že bych se sebou měla něco dělat a tak jsem postupně začala jen tak si cvičit podle různých videí na youtube. Vždy mě to po chvíli přešlo, ale pak třeba po třech týdnech jsem se k tomu opět vrátila. Někdy v květnu jsem to začala brát docela vážně. Jedla jsem pravidělně, zakázala si jíst moc sladkostí a tak a začala cvičit s Jilian. Moc mě to začalo bavit, Jilian mi přišla úžasná, celý měsíc jsem s ní vydržela denně cvičit... i s tím, že jsem kvůli cvičení někdy musela vstávat v sedm ráno o víkendu, protože přes den už nebyl čas. Cítila jsem se fakt skvěle. To mi vydrželo do letních prázdnin. Tam už se to všechno zbortilo... Někdy v říjnu jsem se do toho zase dala, sice ne tak moc jako předtím, kažodpádně doufám, že se časem do toho zase dostanu. Pravidelně cvičím s Blogilates a také doma boxuju. Doufám, že mi tahle "výzva" vydrží už navždy. :)
    A tobě také přeju, ať ti to všechno vyjde! :)
    email:denisaciprysova@seznam.cz
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  4. Můj aktuální challange je udržet si přes svátky postavu do maturitních šatů, což bude pekelně těžký :D Tak doufám, že se mi to nějak povede a bude to super večer:)..Zároveň posilujeme a chodíme běhat spolu se ségrou, pro mě naprosto nejlepší motivace a jedinej člověk, před kterým dokážu opravdu makat:)
    Přeju hodně štěstí:)
    Denča
    imelineful@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, tak za prvé je to asi to, že jsme na tom asi stejně (s tim sportováním) problém u mě je ale v tom, že jsem já ještě nezačala cvičit:D. Problém ale není v tom že bych neměla čas jako ty, ale jsem líná začít něco dělat, natož teď před Vánoci...každopádně bych už opravdu měla začít. Když se přesunu k druhému bodu, díky čemu jsem na sebe pyšná, tak je to to, že jsem se KONEČNĚ začala zlepšovat v těch u mě nejhorších předmětech, matika a chemie. Tyto dva předměty mi nikdy nešly, horší ale je že jsem v deváté a chystám se na střední školu a o průměr známek mi opravdu moc jde, proto jsem na sebe pyšná (taková samochvála):D. Tím se dostávám k bodu 3. Po dlouhém hledání jsem si konečně vybrala střední školu na kterou chci jít (ještě abych udělala přijímačky) menší detail:D ale pořád nevím druhou školu, tak snad si do března ještě stihnu nějakou tu školu vybrat:) jsou to takové ty problémy které má asi každý v deváté třídě, takže bych se ani nedivila kdyby si to tu vyděla víckrát než jednou :D jinak abych tu nemluvila jen o sobě tak ti chci napsat že mám ráda tvá videa a trochu m mrzí že nevidáváš tolik videí, ale chápu že to časově nestíháš, ale jsi z celé ČR pro mě asi jedin která je na úrovni zahraničních ytberů. Jinak Veselé Vánoce a užij si svátky.
    lucie.simeonova10@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Já začala od prosince pravidelně cvičit a cítím se skvěle! :) Mám skvělý pocit, že se sebou konečně něco dělám. Řídím se podle hesla: "Bez práce nejsou koláče" (ale v mém případě si místo slova koláče říkám "pekáč buchet" - samozřejmě na břiše :D)
    adele.machova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Pro mě je těžké něco dodržet, když si to zadám jen já sama. Musím do toho jít s někým, abychom se vzájemně podpořili a kontrolovali. :) Když dělám cokoliv s někým, tak se stydím, když polevím. Takže mě můj přítel lehce donutil začít běhat a společně už měsíc jedeme running challenge 200 km do Vánoc. Je to chvílemi celkem těžké, začíná být docela zima :D ale držíme se! :) Jsem za to nakonec ráda. Cítím se svěže a zpevněně. Trošku pevnější postava se před vánocemi hodí, než začnu cpát cukroví :D

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, sem ráda že děláš to co tě baví a že se věnuješ sama sobě!:)
    Mě se podařilo se zlepšit v učení toto je jedna z věcí na kterou sem pyšná.:D Dokonce jsem začala se sebou něco dělat, začala sem cvičit protože mé břicho není zrovna tlusté ale není zpevněné, tak sem si dala cíl že ho musím za 2 měsíce zpevnit a podařilo se. Když se mi povedl jeden cíl tak toho chci na mém tělu zlepšovat víc a víc. Do tohodle cvičení bych se já nikdy nepustlila kdyby nebylo tebe, řekla sem si že chci mít tělo jako ona!:D Jsi můj vzor Anett a hodně mě motivuješ. A jinak užij si krásné svátky a ať se splní tvé velké sny...
    kristynaca265@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. Moje challenge je zlepšit si kondici a taky, abych docilila rovnych zad. Od Ledna jsem přihlášena na Judo a budu chodit na rehabilitace. Doufám, že se mi to povede... Je dobře, že pro sebe něco děláš.. Spoustu lidí s tim motivuješ

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, už tento rok jsem se snažila cvičit a hlavně jsem chtěla dosáhnout lepšího času ve sportu, který dělám a to je požární sport, konkrétně v disciplíně 100m s překážkami. Podařilo se mi zaběhnout můj osobní rekord, který je pod 20s a příští rok bych chtěla dostat se pod těch 19s :) , takže začít více cvičit, posilovat, běhat. Také bych si chtěla vymalovat pokoj na jinou barvu, trošku vylepšit můj nábytek, stěny, a tak obecně všechno předělat. Chystám se na to opravdu dlouho a ještě jsem se k tomu nedokopala, tak snad příští rok už to vyjde. Držím ti palce až se ti všechno podaří. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Máš moju obrovskú podporu či už v cvičení alebo v tour, na ktorú by sme radi s babami šli!
    Moja challenge už trvá trošku dlhšie, s priateľom a zároveň aj so sparingpartnerom v posilovni spolu makáme už od prázdnin. Predtým som tiež cvičila, ale iba doma a práve on ma dotiahol na vyššiu úroveň! Posilovňa mi dosť pomohla aj vo výkone vo volejbale, ale základ je že som sa cítila vo svojom tele výborne. Teraz som ale mala mesačnú pauzu, kedy som nemohla kvôli chorobe cvičiť. Takže moja aktuálna challenge je, aby som sa do toho znovu dostala a cítila sa zdravo a fit. Ten pocit, keď si sama so sebou spokojná a cítiš sa v svojom tele skvele je predsa neopísateľný!
    Držím palce všetkým, aby zvládli svoje výzvy! Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  14. Keď som chodila na základnú školu, tak som skoro 7 rokov hrala aktívne volejbal :) V 1.ročníku na strednej škole som s tým prestala, pretože na našej škole nie je taký krúžok :( ale dala som si sľub, že sa pokúsim ho znovu hrávať! Som v 3.ročníku a začala som s tým a chcem, aby mi to čo najdlhšie vydržalo, tak uvidím ako sa mi bude dariť, ale inak sa celkovo snažím udržiavať v kondícii :)

    OdpovědětVymazat
  15. Moje challenge je boj o postavu se kterou budu spokojená, nejsem žádnej fitness maniak ale chtěla bych být hlavně zpevněná a nebudu zastírat – mít hezký nohy a zadek.
    Většina mých kamarádů cvičí, maká, hecujeme se vzájemně. Každej preferujeme něco jiného, takže je to někdy hodně vtipný  někdo chce fyzičku, někdo svaly, někdo shazuje, někdo nabírá .. jen si na to vzpomenu už se směju jak se kolikrát pohádáme jestli banán ráno nebo odpoledne, jestli vločky nebo protein, jestli běhat nebo neběhat :D
    Každý máme svůj cíl a chceme ho dosáhnout #barbari
    Adidas kolekce je úžasná, jejich gely jsou také jedny z mých nejoblíbenějších. #A1972
    P.S.: budu pečlivě sledovat tvoje snažení na sociálních sítích, takže žádný lenošení Anet ! a GET READY :)
    Email: lenka.mroskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ja sportuji cely život a ani to moc nevnímám jak sem zvykla. :) balet, tenis, golf, sportovní třída. V patek sportovní olympiáda a Ping pong a příští měsíc krajské kolo ve florbale. :) chci ale vazne začít běhat a posilovat i doma. A uz se těším na nějaké články o tvém posunu :)

    emilia3d@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Annet :)) Kdysi jsem hrávala badminton a teď se k tomu vracím :) takže největší challnege je vrátit se zase do kondice, v jaké jsem bývala dřív, snad se mi to povede :) Jinak co jsem dokázala tento rok je, že jsem si konečně trošku posílila záda, což jsem musela kvůli své páteři :) Jinak občas hraju volejbal a ten míč je suprovej ! :) email : any550@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Můj největší úspěch? Asi žádný nemám. Byla jsem na sebe hrdá, když jsem se ještě jako malá dostala na mistrovství ČR v gymnastice. Před 2 roky jsem dělala závodní step-aerobik. 3x týdně,někdy i vícekrát tréninky. Byla to fakt makačka. Ještě k tomu jsem dojížděla, takže času jsem měla opravdu málo. Teď 2 roky nedělám prakticky nic. Ale byla jsem hrdá, že jsem se odhodlala a začala o prázdninách běhat. Miluju to. Miluju, že nemůžu,miluju i to, že se mi chce z toho kolikrát i brečet. Jak radostí, tak smutkem tak někdy i bolestí. Ale jsem na to hrdá. Sice to nejsou žádné výkony, nic závodního a ani nic převratného, ale jsem hrdá na to, že dokážu zvednout zadek a něco dělat. Protože ačkoli se to nezdá, lidí co sportují je stále méně a méně. Což je obrovská škoda. Lidé už na to nemají tolik času, chuť a nemyslí tolik na své zdraví.
    simca.pil@seznam.cz
    simmyss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Tak co se týče sportu, tak je má momentální výzva návrat na hřiště.
    V březnu jsem si na tréninku urvala zkřížený vazy s meniskem a bylo kolem toho docela veselo, co se týče operací a spousty rehabilitací. Původně jsem už hrát ani nechtěla, jenže časem to člověku začne strašně chybět. Od listopadu jsem se zapojila do tréninků a až do jara budu makat na tom, abych mohla hrát zase naplno, protože se mi štěp v koleni bude hojit ještě přes čtvrt roku. Myslím .. že mě to celý naučilo se radovat opravdu z maličkostí a sebemenšího pokroku. Jedna operace, druhá a pak zdlouhavé rehabilitování třeba jen ohýbání, zatínání a prostě vše, co ta noha za pouhý půl roku zapomněla. :D Takže když pak člověk konečně popoběhne, najednou uběhne kilometr .. pak je najednou na pěti a už se vrací mezi spoluhráčky a začíná to být trošku jako při starém - tak je to částečně výhra. :) Takže stále mám sice dlouhou cestu před sebou, nicméně jsem hodně daleko od toho kde jsem byla a jsem na to pyšná. evavasickova936@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Dělám atletiku už pátým rokem. Už od malička jsem byla ukrutně aktivní škvrně,co nikdy neposedí. Ve svých třech letech jsem přidala mamce o starost víc-neustále jsem jí opakovala,že chci a chci běhat. Nic moc se s takovým drobečkem nedalo udělat,jelikož všechny kluby v rozumném okolí brali děti až školního věku. A tak to na pár let utichlo a já se vrátila k běhání na zahradě,vesnici nebo lese. Už tehdy jsem měla obrovské cíle.
    Když mi bylo deset a začala jsem navštěvovat gymnázium v mém městě,dozvěděla jsem se i o kroužku atletiky. A od té doby tu jsem. V květnu tohoto roku mi bylo 15 let,což byl zlomový rok,kdy už bylo moje tělo připravené na větší zátěž. Tréninky mi stouply na 6 za týden a úsilí,pot,slzy i radost se znásobily nejméně pětkrát. Trénovala jsem,jak divá,ale nemohla jsem na svém těle najít značné změny. Uvědomila jsem si,že problem je ve stravě. Vždy jsem milovala sladké. Můj sen a cíle přináší ale také oběti,tak jsem se ho postupně začala vzdávat. Nikdy nechci něco omezit úplně,ale mým cílem je udělat pro své tělo na oplátku neco dobrého a nezaplňovat ho cukrem. A samozřejmě,být nepřekonatelná a probehat další tisíce kilometrů.
    lucia.vit.martinez@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Pro začátek Ti chci napsat, že se zdáš fajn milá holka, co si plní své sny a je svá💕. Jsi pro mě velkou motivací ať už při sportu a zdravém životním stylu nebo v hudbě :). Teď k té"challenge". Chtěla bych změnit hlavně sebe. Stát se lepším člověkem, aby mě ostatní měli radi a abych měla ráda já sama sebe. Zbavit se svého strachu z lidí, což bude těžké, ale vím, že to půjde. Taky nabrat sebevědomí. Určitě se zlepšit a nabrat zkušenosti v tom, díky čemu žiji - v mé milované hudbě. Chtěla bych být taky zdravější, jíst jídlo příjemné pro moje tělo a začít se hýbat. Vím, že určitě nabydu sebevědomí, když budu se svou postavou spokojenější, protože jsem si prošla nehezkym obdobím kvůli jídla. To období mě změnilo k horšímu a teď s pomocí jídla chci se stát lepším člověkem pro svět. K tomu všemu mě motivují lidi jako Ty a já díky Vám vím, že to zvládnu.Rok 2016 se píše jako rok splněných snů :).

    OdpovědětVymazat
  22. Annet, chtěla bych ti popřát hodně štěstí v tvých cílech, snad ti to čas i pevná vůle dovolí <3. Mým cílem je začít zase pravidelně běhat a zlepšovat si svůj čas. Chtěla bych se také věnovat józe a posilování. Dalším cílem je dokončit školu a šťastně pokračovat na další :)
    t.belohoubkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Ahojky :) Pre mna to nieje ani tak challenge ako zivotny styl. Zamilovala som si cvicenie,chodim do fitka 3x za tyzden a este aj vo volnych dnoch si najdem nejaku aktivitu. Ci uz je to bicyklovanie alebo plavanie a podobne. DO noveho roku som si dala predsavzatie a to take ze budem mat v lete nadhernu postavu a tento svoj zivotny styl budem rozvyjat. Nedam dopustit na to aby som s tym skoncila. Naucim sa stravovat sa zdravo a mozno ze aj nejaky kurz na trenerku si spravim. :) A moc krasna giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj, prave minuly mesic jsem si dala za cil udelat 30ti denni vyzvu.Dala jsem to. Jsem na sebe pysna. Myslim si, ze cviceni je ta nejlepsi forma odreagovani se. Moje dalsi challenge je behat kazdy den alespon pul hodiny.
    Mam rada tvoje clanky i videa.
    Muj email: anihlousek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Moje výzva jsou občasné půsty. Nejvíc jsem dala 2 dny, ale snažím se alespoň jednou za měsíc jeden vydržet.
    Taky jsme s manželem hodně změnily stravování. Dřívější jitrničky, jelítka a vepřa-knedla-zela jsme vyměnili za pohanku a podobné libůstky. Musím se přiznat, že první byl manžel a pak jsem ho následovala i já :-) Daří se nám to už dva roky a tak nějak se to snažíme vštípit i dětem.
    Každopádně moje největší výzva je pořádně vychovat svoje dvě děti :-))
    macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj Anetko, moje výzva se také týká ohledně sportu . Chodím do kroužku jménem ´hasič´ je také třeba mít nějakou fyzičku ktorou trénuji běháním a hlavně lezením po laně vysoké 3m .
    S pozdravem tvoje věrná fanynka Anežka :* anulka.hla@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj Annet, já naprosto zbožňuji sportování!!! Dělám atletiku a tancování,ale má chalange je jiná. Přála bych si zahrát v nějakém seriálu nebo filmu, jelikož mě moc baví "hrát". Takže moje laďka je teď dost vysoká a tu budu muset nějak překonat. :) S pozdravem tvá fanynka Laura :) lauritana12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Delší dobu, vlastně už snad od puberty, mám problémy s bříškem. Jsem jinak štíhlá, na první pohled to není vidět, ale to mi ke spokojenosti nestačí. Jím zdravě, hýbu se, ale určitě ne dostatečně. Nechci cíleně cvičit jen na bříško, ale chci celkově zpevnit, no bříško je můj největší problém. Bydlím na vesnici v horách (proto toho pohybu dost), nejbližší větší město je trošku dál, takže to budu muset zvládnout sama, youtube mi dá určitě inspiraci. No alespoň jsem se přihlásila od ledna na pilates. Zavedla jsem si sešitek, kam si píši, co jsem ten den snědla, jaký jsem ten den měla pohyb. Doufám, že výsledky na sobě uvidím, ráda bych se nastávající léto cítila fajn v dvoudílných plavkách.

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj, s postavou bojuji už od základní školy, nikdy jsem nepatřila k těm hubeným kráskám, které do sebe cpaly sladké a nepřibraly ani gram. Před nějakou dobou jsem se ale rozhodla, že se chci líbit sama sobě a vytvořit si svojí vlastní představu krásy než jakou nám předhazuje módní průmysl :) Začala jsem se více hýbat, chodila jsem na procházky, přestala jsem do školy jezdit mhd a radši jsem ťapala pěšky a pochopitelně jsem také pozměnila jídelníček. Postupně přecházím na veganskou stravu, takže mám zeleninu a ovoce od rána do večera.
    Výsledky na sobě vidím, pár kilo se mi podařilo shodit a teď se soustředím na zpevňování těla :) A challenge? Rozhodla jsem se, že začnu běhat, takže hned jak bude tepleji určitě zkusím měsíční "get started running" challenge :)
    Výhra by mě moc potěšila, určitě je to způdob motivace, který občas každé z nás chybí :)
    Můj mail je nicol.fleisig@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  30. Můj challenge je na sobě začít pořádně pravidelně makat. Začala jsem s TRX k tomu přidala jednou týdně tabatu a každý den cvičím dřepy. Po cvičení se cítím skvěle, ale vím, že se brzy budu cítit ještě líp, pokud budu takto cvičit dále. Cvičení mě velmi baví, snažila jsem se i pozměnit jídelníček. Krásná postava je mou motivací. veronika.hegrova8@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Moja challenge je aspoň raz týždenne robiť nejakú pohybovú aktivitu, hrala som už badminton, cvičila aerobik a uvažujem ísť vyskúšať metlobal :D:D kam chodí moja kamarátka, tak som zvedavá či sa odvážim :) a takým mottom, ktorého sa už sakra musím držať, je: byť takým človekom, akého chcem stretnúť :)
    dominikabalogov5@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj, už tak měsíc chodím pravidelně do posilovny a doufám, že to vydrží:)
    anda.v@email.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj, už rok dělám hasičský sport ale teprv od listopadu jsem se tomu začala fakt věnovat. Našla jsem si trnéra a 3x týdně trénink jak posilka, tak vytrvalostní běhání a tak ...Je zatím brzo na to abych pozorovala změny ale už teď vím, že mi to dává síli a radost do života.
    monik111@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  35. Pustila sem se do 30ti denni vyzva, abych neco zhubla, zpevnila telo a zvysila ohebnost...chci se vice venovat Hop doance, ktery me fascinuje :)
    Můj mail Bordy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Od začátku roku jsem začala jíst zdravě a cvičit podle Jillian Michael Six week six pack, snažím se zpevnit hlavně bříško. Zatím jsem úspěšně zmenšilo svoje bříško o 2 cm a rozhodně chci pokračovat. Díky cvičení se cítím daleko lépe, mám rozhodně více energie. A příští rok pokračuji dokud nebudu mít six packs :-D

    Zdraví Zuzka, email Zuzka.ry@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Ako ide prísť nový rok tak som si aj ja dala jednu novoročnú challenge a to je, že chcem na seba začať makať. Chcem začať robiť niečo pre seba a svoje zdravie. Tak dúfam, že sa mi to podarí a želám Ti krásne Vianoce! :*
    barbora.jurkulakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Já už dlouhodobe trenuju a posiluju na treninku skoro furt. Letos jsme začali s novým posilováním na písničku od Marka Ronsna-Uptown funk (odkaz: https://www.youtube.com/watch?v=u2EGLIyDkXE)Po měsíci mam spevneny bricho jak nikdy a na tu pisnicku se posiluje dobre. Vřele doporucuju. Hodně štěsti do cvičeni všem.
    Lucka Bajerova ( bajmail31@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  39. Ak sa to dá povedať, môj challange trvá už rok. Áno už jeden rok cvičím a cítim sa oveľa lepšie ako kedykoľvek predtým. Makám na sebe dosť tvrdo a samozrejme, že budem pokračovať naďalej. Najprv som cvičila z nudy, pretože som celé dni nič nerobila len sedela na zadku a jedla čipsy. Keď sme už pri jedle, zmenila som aj stravu a prestala jesť tie nechutné veci, ako sú už spomínané čipsy, vyprážané jedlá, hranolky, coca-colu a celkovo perlivú vodu. Pred 3 mesiacmi som prestala jesť aj sladké a keď už mám vážnu chuť na niečo sladké, vždy si dám radšj nejaké ovocie. Cítim sa teraz šťastnejšia aj za komplimenty, ktoré mi moje okolie dáva.
    e-mail: norabrindzkova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  40. Moje challange je každý rok na Vánoce a to hlavně moc nepřibrat z těch lákavých cukroví. Někdy je to vážně strašně a od nového roku si dám předsevzetí že na sobě začnu pořádně makat, do teď jsem měla spousty zdravotních problémů které omezovali cvičení, během roku jsem si prošla operací kolene takže jsem nemohla cvičit až tenhle měsíc mi doktoři to doktoři dovolili.Doufám že už mě nic nebude omezovat, přejí krásné prožití Vánočních svátků.
    sajmonkaavicenova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Zacnu tim, co se mi podarilo. Pred necelymi tremi roky z ruznych duvodu zkoncil muj vztah, ze ktereho jsem si odnesla prisernou nadvahu. Challenge tedy byla jasna - zhubnout. Behem cca 18 mesicu jsem dala dolu celkem 20 kilo, zhubla v obliceji, v pase, oblekam mensi velikost a taky jsem omladla (pry :)). Nemuzu ze zdravotnich duvodu moc sportovat, ale zamilovala jsem si nordic walking a diky skvele trenerce tez pilates a cviceni na balancni podlozce, ktere mi moc pomohlo nejen s postavou, ale i s mym vic nez pochroumanym kolenem. Ted mam novou challenge. Za tri mesice mi bude tricet. Na mem tele je stale co zlepsovat, ale nejvic me trapi jedna vec. Mam lupenku a rozhodla jsem se ji dostat pod kontrolu skrze novy zpusob stravovani. Navzdory tvrzeni lekaru vim, ze to jde :) Mym ukolem tedy bude najit rovnovahu. Abych jedla co "nejcisteji" to pujde a zaroven mela dost energie na pohyb a memu telu nic nechybelo. Diky internetu mam spoustu inspirace, ted jeste aby me telo poslechlo a pochopilo, ze tak je to spravne :) Preji vsem hezke svatky.

    OdpovědětVymazat
  42. Vezmu to nejdřív trochu zeširoka...Před pár lety jsem díky úrazu v bazénu skončila na vozíku. Myslela jsem si, že skončilo i vše ostatní. Takže jsem byla doma a doma a doma a...nic moc nedělala, tloustla a plácala se v depresích. Pak se mi po pár letech "rozsvítilo" (nebo mi možná jen hodně dlouho trvalo vstřebávání nastalé situace) a začala jsem přemýšlet, co by se dalo. A ejhle, ono to nebylo tak ztracené. Dostala jsem se na kurz zdravého životního stylu pro vozíčkáře, kde mě naučili správně jíst (postupně jsem zhubla 9kg), ukázali, že se vlastně dá tak nějak sportovat i v sedě a prostě se mi rozšířily obzory. Pak přišel i řidičák, takže zase další plus. Jenže teď už by to chtělo zase něco vymyslet. Občas chodím na takový pohybový workshop, přemýšlím, že začnem dělat se psem agility a mám v plánu trochu zase ožít. Prostě to, co vy děláte běžně mi občas trvá trochu déle, ale můj hlavní chllenge je jasný - žít. Protože to jsem ještě donedávna nedělala.
    Mirka
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Já se snažím přistupovat ke svému tělu se sebeúctou, takže ho nikdy neničím spontálními akcemi typu "tenhle týden udělám 700 dřepů", ale jinak si různé cíle dávám :D Většinou se snažím chodit alespoň jednou týdně do posilovny, což je hračka, protože tam chodím na jógu. Je to trochu podvod, ale i na józe se pěkně zapotím a mám pak ze sebe skvělý pocit. :)
    p.stenzelova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Já jsem se letos konečně odhodlala a začala se konečně trošku hýbat...kvůli nějaký stresům v práci a tak jsem celkem zhubla, ale vůbec se mi nelíbilo, jak ta kůže na mě "plandá" ..potřebovala jsem to tělo trošku zpevnit ať to nějak vypadá :-) v zimě jsem vytáhla běžky a snowboard a na léto jsem si koupila kolo a zjistila jsem, že mě to celkem baví. Teď už je na kolo zima, tak čekám na sníh...u toho čekání jsem si tak řekla, že bych mohla něco dělat i "mimosezónu", takže od nového roku bych chtěla začít s jógou (bohužel jsem z vesnice a nějaké hromadné kurzy jsou daleko, takže na to mi bude muset stačit náš obývák a nějaká videa) a přítel pak přišel s tím, že bychom mohli začít posilovat, tomu sice příliš nakloněna nejsem, ale třeba se mi to zalíbí :-)

    OdpovědětVymazat
  45. Ráda bych sice napsala, že bych ráda změnila svět, nebo chtěla změnit svůj životní styl. A není to nemožné.. Ale mým minulým cílem bylo přijmout sebe sama a mít se ráda. Sice se mi to nepodařilo hned, ale povedlo se. Dřív jsem se řezala a nejedla, abych byla hubená. Dneska už nic z toho určitě nedělám a ani bych už znovu nedělala. Letos bych ráda pokračovala v tom "mít rád sám sebe, respektovat se", ale jelikož jsem takový radikálnější trochu velící jedinec... Ráda bych se nyní naučila mnohem více respektovat i druhé. (A také bych ráda změnila svět a vyhrála Nobelovu cenu za mlekářství díky léku na rakovinu)

    OdpovědětVymazat
  46. Ahoj...tak jak bych začala,já to měla trochu celé složitější,ale abych to nějak přiblížila,tak to začalo tím....ze se mi zalibil jeden kluk,samozřejmě byla top(krásna postava apod.) toho dne jsem pak večer stála před zrcadlem a začala si uvědomovat jak vypadam.Zkrátka byla jsem macatá a neslušelo mi to .Nikdy jsem to dřív nějak neřešila,protože mi mamka říkala že nejsem tlustá..proste mi spis nechtela ublizit,ostatni se na me divne divali,ale ja to nejak neresila.Nejak jsem si rposte vzala do hlavy,ze zacnu cvicit,vydrzelo mito nejdrive pouze týden....prostě jsem nebyla zvykla a bylo to pro mě těžké a ještě k tomu měnit stravu..prostě jsem to nezvládla a přestala jíst....sice jsem hubla,ale na váze a to bylo tak všechno...jednou se mi udělalo tak špatně,že jsem si prostě řekla,že to vzdám.Po měsíci měto zase chytlo,že se chci taky líbít a udělat si nějaké čisté sebevědomí-to jsem měla fakt nulové.Začala jsem cvičit podle Jillian Michaels a vynechalá sladké a tučná jídla....po 3 měsících se ukazála obrovská změna začali si toho všímat ostatní.Takže bych ti ráda doporučila jak an zpevněni tak na hubnutí :Jillian Michaels: 30 Day Shred Workout -střídá cardio a posilování....a je to pěkná fuška :) a takhle jsem se změnila asi no :) to je vše co bych k tomu asi napsala :) měj se hezky. email: tereza.strakova238@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj Anet. Já jsem ještě do nedávna tancovala (6let a půl), ale od té doby, kdy jsem přestala, jsem něco málo přibrala a to se mi nelíbilo. Proto jsem si řekla, že cvičit jen v tělocviku nestačí. Začala jsem běhat a cvičit doma. Teď si doma vždycky jen tak pro radost tancuju, pořádně se protáhnu a trochu cvičím podle nějakých videí nebo podle článků a různých návodů. Snažím se si zpevnit svaly na břiše a hlavně nohy. Moc mi to pomáhá, protože v sobě vidím nějakou změnu. Nevím, jestli fyzickou nebo psychickou, ale pomáhá mi to a konečně se zase dělám šťastnou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promiň zapomněla jsem e-mail: cernikovasvetla@seznam.cz

      Vymazat
    2. Promiň zapomněla jsem e-mail: cernikovasvetla@seznam.cz

      Vymazat
  48. Ahoj Anet. Já jsem ještě do nedávna tancovala (6let a půl), ale od té doby, kdy jsem přestala, jsem něco málo přibrala a to se mi nelíbilo. Proto jsem si řekla, že cvičit jen v tělocviku nestačí. Začala jsem běhat a cvičit doma. Teď si doma vždycky jen tak pro radost tancuju, pořádně se protáhnu a trochu cvičím podle nějakých videí nebo podle článků a různých návodů. Snažím se si zpevnit svaly na břiše a hlavně nohy. Moc mi to pomáhá, protože v sobě vidím nějakou změnu. Nevím, jestli fyzickou nebo psychickou, ale pomáhá mi to a konečně se zase dělám šťastnou.

    OdpovědětVymazat
  49. Já bych po Vánocích chtěla začít pravidelně sportovat a mít prostě pravidelný pohyb, být v kondici:) Později bych chtěla začít posilovat:)

    OdpovědětVymazat
  50. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  51. Já začala cvičit, kvůli knížce Divergence...:D Připadám si jako malá, když to takhle píšu, ale vážně mě to vymotivovalo. Líbila se mi změna hlavní postavy, z prostý slabý holky se dopracovala na sebevědomou, silnou ženu. Mně vlezlo do hlavy, že já taková slabá holka jsem, úplně bez kondičky a že s tím něco musím podniknout. Sice budu mít bolavý ruce, záda, nohy, ale stojí mi to za to. Začala jsem běhat, cvičit a celkově na sobě makat. Ve škole při běhu jsem byla první ze třídy (ovšem jen z holek a to ne ze všech!, nevím, proč jsem to brala za tak neuvěřitelnou věc :D) a připadala jsem si, že cíl je plus mínus splněn a že si můžu dát pauzu, což byla ovšem totální blbost. Přestala jsem cvičit a běhat, a i když dělám sport, kondička se mi opět rapidně zhoršila a teď zase nemůžu ani popadnout dech, když dobíhám autobus. A chci to změnit, zase se do toho pořádně dostat, ale je to těžký. "Nemám čas, dneska mě bolí hlava, dneska mě bolí břicho". Uch, tolik výmluv, proč to nedělat. Musím se do toho prostě opřít, ale jsem někdy lenoch. Doufám, že nedopadneš jako já, držím ti palce a ráda bych věděla tvou motivaci :) Krásné Vánoce!
    elis.an6923@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Já si dávám největší challenge v tom pít jenom čistou vodu z kohoutku :)


    eL

    OdpovědětVymazat
  53. Ja mam celkove spoustu challenge:-) jelikoz delam aktivne sport- volejbal, tak se snazim, co nejvice to jde, dale pit obycejnou vodu a drzet se dal od fastfoodu. A od ledna si davam challenge zacit se venovat vice sportu a to nejen delat volejbal, chci delat i neco vic, tak jsem si rekla, ze zacnu cvicit i doma:-) na fitko bych se take chtela casem dopracovat, ale zatim chci zacit doma.:-)
    Email: misickaa731@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Ahoj Anet! Moje asi největší challenge je abych chodila každý den běhat,nebo aspon 1x týdně.Ale moje opravdu největší challenge je(možná to zní směšně)naučit se hvězdu :D.
    tak se měj!
    Email:kajka.pospechova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Ja cvicim vic nez dost, aktualni challenge je poradit si se zkouskovym na dvou vysokych skolach, aniz bych musela omezit ostatni aktivity, tak snad se zadari ! :)

    karolinajjankova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Ahoj Anet :)
    Já už tak nějak dva měsíce hodně cvičím a snažím se jíst zdravě, ze začátku to bylo sice jen kvůli mé postavě a zdraví, ale teď zjišťuji, že mě to fakt hodně baví, i když je to někdy vážně těžké a mám chuť to vzdát, ale vždycky si řeknu: "Jsi silnější, než si myslíš." a zvládnu to :) To je pro mě aktuálně největší challenge - mít pěknou, pevnou postavu, být zdravá a šťastná :)
    krasna-sluchatka@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Ahoj!
    Můj challenge už probíhá nějaké čtyři roky, téhdy jsem totiž začala s volleyballem. Na začátku jsem chtěla abych měla něco, kde se budu hýbat a něco dělat. Po dvou letech se to, ale otočilo. Zlepšila jsem se a začaly jsme s holkama vyhrávat. Makáme třikrát týdně a výsledky jsou znát. Ne jenom v naších dovednostech, ale taky na těle a v síle. co se svalů týká, tak to určitě není takový ten rychlý progress, jako když začneš ze dne na den chodit do posilovny. Svaly se nám tvoří, pomaleji, ale za to dlouhodoběji. Momentálně je to můj život. Víkendy trávím na hřišti a je to znát na mých kolenou, které jsou podle poana doktora o 10 let starší než by měly být. Ale co bych pro ten sport neobětovala ! Sportu zdar!
    aagakozlowska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Můj challenge trvá již asi milion let. Od malička jsem měla hrozný strach z výšek, nikdy jsem nevylezla ani na vyhlídku nebo rozhlednu. Pak mi bylo líto, když jsem viděla fotky krásného výhledu ze shora, které mi všichni nadšeně ukazovali. Milovala jsem se koukat na ty fotky, ale stejně jsem nikdy do do výšek nešla.
    Když mi bylo asi 7 let, bratr začal dělat horolezectví. Přišlo mi to jako úžasný sport, ráda jsem na něj koukala. Mamku napadlo, abych to taky zkusila. No jistě, já se bojím vyjít na balkon ve čtvrtém patře a měla bych lézt na stěnu? Nicméně jsem se překonala a jednou na trénink šla.
    Asi je každému znalci filmů o sportovcích s těžkým životním příběhem jasné,jak vše dopadlo, protože tento příběh je jako vystřižený z dojemných sportovních filmů. První zkušenost se stěnou byla strašná. Bála jsem se odlepit od země a potřebovala jsem čtyři opěrné body ke každému svému pohybu.No a když jsem byla asi v pěti metrech, vlastně jsem si uvědomila, že jsem vysoko a začala panikařit. Na pevné zemi pod nohama mi došlo, že to je vlastně všechno jen v mojí hlavě.(Taková myšlenka na sedmiletou holčičku zní trochu vymyšleně, ale tak holky dospívají dříve, ne? :D)
    Začala jsem pravidelně chodit na tréninky horolezectví. Vždy jsem vylezla o kousek výš a pocit se strachu při lezení nahoru mě pomalu opouštěl. Ovšem když jsem dolezla do cíle či spadla, pořád jsem se strašně bála. Když visíš třeba ve dvaceti metrech a slyšíš praskat lano a pracovat expresky a karabiny, které tě drží, není to nic příjemného.
    Asi ve deseti letech jsem poprvé zkusila lezení na skále. V blízkosti mého města je spoustu skalních měst, vyhlášených horolezci. Vzal nás tam náš trenér a já se hrozně těšila. Konečně to opravdové lezení. Vybral pro začátek jednoduchou cestu, kterou jsem hravě vylezla a najednou se ocitla na skalní věži a poprvé jsem viděla celou tu širokou krajinu. Měla sem výhled ze 35 metrů a viděla jsem úplně všechno. Nebylo to jako na fotkách, bylo to opravdické. Tehdy jsem si lezení i přes určitý strach hrozně zamilovala.
    Teď mi je 17, takže se horolezectví věnuji deset let.I přes určitou nedůvěru k lanům a karabinám jsem se sportem nesekla a jsem za to hrozně ráda. Dneska vyhrávám republikové soutěže a lezu s kamarády jen tak pro radost na skály. Jistě, bojím se, nahoře si nikdy není člověk jistý, ale zase bez určité míry strachu by to bylo ještě nebezpečnější.
    Tímhle asi strašně dlouhým komentářem bych chtěla povzbudit všechny, kteří mají nějaký strach, aby se nebáli proti němu jít čelem. Já to udělala a nelituji toho.
    Loffelmannova.s@gymjat.org

    OdpovědětVymazat
  59. Už několikrát jsem se snažila zhubnout. Nikdy ale nemělo nic dlouhé trvání. Až jednou kdy jsem změnila mysl a dívala se na to z jiné stránky. Odjakživa jsem byla odpůrce sportu. Dneska? Nedokážu bez něj být, jelikož vím, že mi dodává pocit klidu a míru. Cítím se lépe, odpočatá a plná energie. Podařilo se mi během 7 měsíců zhubnout 14 kilo. O svém úspěchu jsem psala i na blogu. http://onlynellis.blog.cz/1411/jak-jsem-zhubla-14-kilo
    Motivovala jsem mnoho lidí z mého okolí, což mě těšilo a měla jsem chuť jim v tom pomáhat a dávat rady.
    nela.kadlecikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. občas se hodně odhodlám a chci zhubnout, respektive spíš zpevnit postavu, to pak cvičím podle Jillian Michaels, to je celkem fajn :) a taky se snažím méně času trávit na internetu a být s rodinou a přáteli a také se více věnovat cizím jazykům :) eva.hrabalova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Annet, nikdy jsem si nedávala žádnou challenge na nový rok. Ale rok 2015 byl pro mě zlomový. Udělala jsem totiž tu nejhloupější věc v mém životě, která mě ale i ponaučila. Po tom, co jsem udělala tu hloupost, která se nepovedla(asi ti je jasné co to bylo...) jsem si uvědomila spoustu věcí. Nikdy před tím jsem neuměla říct NE a nikdy jsem se neuměla s nikým hádat, a ode všech jsem si nechala všechno diktovat, a jela jsem jen podle ostatních. Po "tom" jsem si řekla - proč nemůžu být taková, jaká chci, a umět si prosadit svůj názor? Ale já můžu! Malinko se to změnilo, začala jsem na tom pracovat i když vím, že nikdy dokonalá nebudu. Budu ale dobrá, toho chci dosáhnout v roce 2016. Být svá a nebát se lidí. Děkuju, že sis to přečetla Annet, nejde mi ani tak moc o výhru, jako o to podělit se s tebou o tomle mém "příběhu". :) ale můj email je natiiisek@gmail.com, děkuju za přečtení! :)

    OdpovědětVymazat
  62. Už to budou skoro dva roky, co cvičím pravidelně, tudíž u mě se žádné sportovní předsevzetí nekoná. Ani si nedávám na skříně žádné "New year, new me" protože to jediná, co si opravdu přeju je, abych zůstala stejná, stále pozitivně naladěná a hlavně šťastná.
    Dala jsem si jediné předsevzetí, a to fotit více fotek s kamarády. Mám jich doma strašně málo a chci mít něco, na co se můžu za deset let podívat a vzpomínat na ty okamžiky jako kdyby se staly včera.
    Děkujeme za soutěž!:)
    eliska-krizova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Já miluji běhání a mým snem byl vždycky půlmaraton. Začala jsem mít problémy s kolenem. Takže jsem musela běhání omezit. Začala jsem rehabilitovat, bohužel bez úspěchu a v ten okamžik jsem měla zakázané běhání úplně. Potom mi ortoped píchnul do kolena gel, ale taky to nepomohlo. Takže jdu ve svých 16 letech na operaci s kolenem. Sice nevím jak dlouho potom ještě nebudu moc běhat, ale vím, že až budu moc, tak do toho dám vše, protože je to věc, která mě doopravdy naplňuje jako například tebe youtube. :)
    Přeji ti hodně štěstí a ať se ti daří dál. Jsi má inspirace. :)
    kris.rajtova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Ahoj Annet. Běhám už celkem dlouho ale 3-12 km a moje challenge je natrénovat na půlmaraton a na spartan race - sprint. Je to poprvé co jsem si dala takovouhle challenge na nový rok. :D Trochu mě k tomu hecnul kamarád, tak doufám že mi to vyjde. :) Poslední challenge je s mojí mamkou, že nebudu mít ani jednu 3 na vysvědčení a jelikož jsem 1. rok na gymplu, tak to bude asi dost těžké ale snad mi všechny plány vyjdou. Doufám že tobě taky. :)
    foreverannie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Ahoj Anet! Zbožňuji tvé články a samozřejmě i youtube. Tento článek opět nezklamal a motivoval. Poslední dobou jsi pro mě čím dál tím větší inspirací. Ohledně plnění snů a životní stylu kam rozhodně patří i pohyb. Nikdy jsem nějak extra nesportovala a postavu jsem měla vždy tak nějak normální, ale už je to tak rok co moc spokojená nejsem. Především s mým jídelníčkem a dávkou denního pohybu. Jelikož se trochu pohybuji i v modelingové sféře je pro mě důležití cítit se sebevědomě a nebát se vzít si dvoudílné plavky. Rozhodla jsem se začít něco dělat a chystám se vrátit k pravidelnému cvičení. Aby toho nebylo málo, tak bych hrozně chtěla zkusit krasobruslení a možná se mi naskytne i příležitost. Koukám, že jsem se nějak rozepsala, takže tento komentář ukončím tím, že ti moc děkuji za to co děláš a rozhodně pokračuj! Držím moc palce. Zuzka
    email: zuzana-vavrinova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Já jsem letos šla do sebe a koupila si Bikiny Body Guide od Kayly Itsines. Po každém cvičení umírám únavou a štěstím zároveň, tak jsem zvědavá, jak dlouho mi to vydrží. Pokud potřebuješ motivaci nebo hledáš inspiraci na cvičení, určitě se podívej na její instagram! A hodně štěstí! :)

    OdpovědětVymazat
  67. Od mala mám velký problém se sebedůvěrou a jelikož si to moc nesedne s mojí soutěživou povahou a potřebou ve všem vynikat tak se snažím cvičit abych si pak mohla říct sama pro sebe, jsi dobrá, nebo, jsem na sebe pyšná, zvládlas to. Lidi, co něco chtějí dokázat si musí věřit a já bych moc chtěla taky. Jako ty, tebe už sleduje přes 50 000 lidí na YouTube a ještě víc čte tvůj blog a kdyby sis nevěřila, asi by to nešlo. :))) Díky za to, že mě vždycky inspiruješ a posouváš mě dál! <3 pokračuj v tom, co děláš
    Teri :)

    tereza.hachova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. Ahoj,môj najväčší challenge je momentálne s chudnutím a teda hlavne so stravou. Už mám dole 8 kg ale chcela by som ešte nejaké dať dole. Zatiaľ necvičím ale chcela by som začať.Takýto krásny balíček by mi spravil veľkú radosť a namotivoval ma.Na tvojom blogu som prvýkrát(určite nie posledný) ale však prečo sa nezapojiť a nenapísať komentár.Dúfam ,že sa ti v strave a športovaní bude dariť a dlho ti to vydrží :)))) janka1439@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Ahoj,môj najväčší challenge je momentálne s chudnutím a teda hlavne so stravou. Už mám dole 8 kg ale chcela by som ešte nejaké dať dole. Zatiaľ necvičím ale chcela by som začať.Takýto krásny balíček by mi spravil veľkú radosť a namotivoval ma.Na tvojom blogu som prvýkrát(určite nie posledný) ale však prečo sa nezapojiť a nenapísať komentár.Dúfam ,že sa ti v strave a športovaní bude dariť a dlho ti to vydrží :)))) janka1439@gmail.com

    OdpovědětVymazat