ANNBLOGGERKID

by Annet Charitonova

HANDS-FREE LEASH


Recently, there has been posted really cool leash to me, which I've found so practical and I use it everyday since then. I've decided it's worth showing it, so me and my sister Kristen took a couple photos for you.
It's called hands-free and you wear it basically like watches. You can use your hands at ease or hide them in your pockets, because it's starting to be colder and colder and we don't wanna freeze. That's what has been the most helpful for me, ahaha.


Nedávno mi bylo posláno jedno skvělé vodítko z DOGG.cz, které teď neustále používám a rozhodla jsem se, že má opravdu cenu vám jej ukázat, a tak jsme vám s Kristen nafotily pár fotek.
Vodítku se říká hands-free a je to vodítko, které si nasadíte na ruku jako hodinky a můžete volně používat ruce a nebo je také mít v té zimě, která je pořád horší a horší, v kapsách a nemrznout tak. To je zatím má nejoblíbenější varianta, ahaha.


sunglasses: www.woodies.cz











PS: Moc děkuji všem vám, kteří jste za mě hlasovali a díky tomu jsem v TOP 10 na Blogerce roku! Probíhá finálové hlasování, tak budu ráda, pokud mi dáte hlas. Jinak držím palce všem blogerkám!


Annet

7 COMMENTS

  1. krásné fotky a skvělý nápad! jen si neumím představit, jak by přežila moje ruka, kdybych venčila velkého psa :D :) ale to má snad řešení:) jinak opravdu super nápad!
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. ty jo, to vypada zajimave :) ja teda nemam psa, ktereho bych na nem vodila, ale vypada to docela hezky i jako modni doplnek :)

    ClaudiasNewLife

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna dneka jsem myslela na podobný outfit .)) Sekne ti to.

    OdpovědětVymazat
  4. K tomuhle se asi moc nevyjádřím, když nemám psa, ale vypadá to skvěle a moc se mi líbí ten nápad <3

    Klára
    NARA blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat