ANNBLOGGERKID

by Annet Charitonova

BUBBLE GUM



Not a long time ago, I made a post about challenges, which was specially for Cosmopolitan and Aussie. Later on, they sent me a couple products to test and I've decided to write a little post about it. I'm not a beauty blogger and I won't even try to write a lot about the products. Easily, my hair is too soft and this product definitely wasn't made for my type of hair. Maybe you're asking, why do I want to make a post about it then? Well, it's easy. Every time I used the shampoo or balsam, it smelled like a bubble gum, I used to love when I was little. Do you remember these little pink and really sweet gums? That smell inspired me to create this post and right after first using, I went to a grocery store to buy all super sweet candy stuff. And yes, just to take a picture, because I don't eat all this, but it felt like a little throwback, ahaha.


Nedávno jsem přidala článek o výzvách ve spolupráci s Cosmopolitanem a vlasovou značkou Aussie. Později mi bylo posláno pár produktů na vyzkoušení a rozhodla jsem se udělat krátký článek. Nejsem beauty blogerka a ani se nebudu snažit psát něco extra dlouhého a popisovat vám produkt. Jednoduše,  mé vlasy jsou velmi jemné a tyto produkty rozhodně nebyly udělány pro vlasy jako mám já. Nicméně, mám spoustu kamarádek, které tyto produkty používají a jim vyhovují, asi také proto, jsem se tak těšila je vyzkoušet. Zaujalo mě také to, co obsahují. Například olej z makadamových ořechů, jojobová semínka a avokádový olej. Bohužel to ale mým vlasům opravdu nesedlo. Možná se tedy ptáte, proč dělám tento článek? No, je to jednoduché. Pokaždé, co jsem použila šampón nebo balzám na vlasy z této řady Miracle Repair, vonělo to jako ty sladké růžové dětské žvýkačky, které jsme všichni kdysi milovali, haha. Pamatujete si na ně? A právě tato vůně mě inspirovala k tomuto článku, kdy jsem hned po prvním použití další den utíkala do obchodu, abych nakoupila sladkosti. A ano, opravdu udělat pouze fotky, jelikož to nejím, haha. 




Photos by: Kristen Charitonova

Annet

1 COMMENTS

  1. Super článek, nejvíc se mi líbí ty lízátka na fotce - moc hezky vyfoceno :D:)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat